تاریخ انتشار: شنبه 1402/02/09 - 13:10
کد خبر: 468496

آخرین خبر از جراحی بازیگر مطرح در بیمارستان/ برایم دعا کنید

آخرین خبر از جراحی بازیگر مطرح در بیمارستان/ برایم دعا کنید

محمد فیلی ـ هنرمند پیشکسوت کشورمان ـ که مدتی است در بیمارستان بستری است، گفت: امروز به امید خدا جراحی می‌شوم. از مردمی که عاشقانه دوستشان دارم می‌خواهم برایم دعا کنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ایسنا، محمد فیلی، بازیگر باسابقه سینما، تئاتر و تلویزیون حال عمومی‌اش را خوب توصیف کرد و گفت: خدا را شکر حالم خوب است اما امروز قرار است تا چند ساعت دیگر از ناحیه سر جراحی شوم. تشخیص پزشکان عارضه مغزی بوده که امیدوارم با عمل جراحی حالم کامل خوب شود و دوباره در کنار مردم باشم. ما سالم نیستیم، آنقدر در کارها به سرمان ضربه خورده است که حد و حساب ندارد.

او در پاسخ به اینکه مشغول کار بودید که این مشکل برایتان پیش آمد؟ بیان کرد: من در مرکز شیراز مشغول کار بودم که این مشکل برایم پیش آمد. ان‌شاءالله و به یاری خداوند مساله حل شود. اما چیزی که باعث تاسفم است، این است که علیرغم اینکه ما تهیه‌کنندگان بزرگ و صاحب‌نامی داریم، اما این افراد مدت‌هاست کار نمی‌کنند و متاسفانه افرادی را وارد کرده‌اند که چندان وارد نیستند و اصلاً تهیه‌کننده نیستند.

وقتی هم ما برایشان کار می‌کنیم مدت‌ها طول می‌کشد تا پولمان را بگیریم. چک می‌دهند اما پرداخت نمی‌کنند! ما که کاسب نیستیم پولمان نقد دستمان باشد اما اینطور هم که نمی‌شود کار کنیم و بعد از چند ماه پولمان را بگیریم. واقعاً انصاف نیست.

وی با گله‌مندی ادامه داد: خیلی از هنرمندان گرفتار این معضل هستند. به هر حال ما هم باید زندگی‌مان را اداره کنیم این طور نمی‌شود. امیدوارم مسوولان کمی فکر کنند. ما سریالی داشتیم که برای شب عید بود اما به یکسری ماجراهایی برخورد مثل نداشتن اسپانسر و مشکلات مالی دیگر که همه چیز برهم ریخت.

بازیگر سریال های «مختارنامه»، «روزی روزگاری»، «بانوی عمارت» و «گیلدخت» در ادامه صحبت‌هایش تاکید کرد: من عاشق مردم و کارم هستم ولی امیدوارم به‌زودی نسبت به حضور افراد ناوارد و نالایق که ارزش اسم تهیه‌کنندگی را نمی‌دانند رسیدگی شود و ما بتوانیم کارهای خوبی ارائه بدهیم. امیدوارم واقعا به این امر رسیدگی و نظارت شود. من مطمئنم شخص آقای جبلی هم دغدغه این ماجرا را دارد و تلاش می‌کند که این معضل را حل کنند. امیدوارم همه کمک کنند چراکه با حل این مشکل همه چیز درست می شود.

فیلی تاکید کرد: من به عشق مردم و حمایت‌های آنها زنده‌ام و تا وقتی زنده‌ام برایشان کار می‌کنم. امیدوارم همه سالم باشند و هیچ وقت بیمار نشوند. برای همه مردم خیر و سلامتی می‌خواهم. خواهش می کنم برای من هم دعا کنید.

این هنرمند در پایان گفت: تشکر ویژه ای از دکتر حسینی، وزیر بهداشت دارم که واقعاً مصرانه این مدت پیگیر مسائل من در بیمارستان بودند تا بتوانم حداقل از پس این مخارج سنگین بیمارستان بربیایم. همچنین از همه آنهایی که تا امروز در کنارم بودند تشکر و قدردانی می کنم. یاعلی.

محمد فیلی، بازیگر پیشکسوت کشور با بروز نشانه‌های بیماری و درد در ناحیه قفسه سینه در بیمارستان لاله تهران بستری شد و با تشخیص مشکل انسداد در شریان‌ها توسط پزشکان، این هنرمند تحت عمل جراحی آنژیو قلب قرار گرفت که خوشبختانه موفقیت آمیز بود و طبق تشخیص پزشکان با وجود عارضه مغزی این هنرمند امروز شنبه، نهم اردیبهشت ماه جراحی می شود.

محمد فیلی این روزها سریال «گیلدخت» را روی آنتن شبکه یک سیما دارد و مجموعه «رعد و برق» به کارگردانی بهروز افخمی و سریال در دست ساخت «سلمان فارسی» ساخته داود میرباقری از او در نوبت پخش است.

«روزی روزگاری»، «تفنگ سرپُر»، «مختارنامه»، «پرستاران»، «هشت و نیم دقیقه»، «دنگ و فنگ روزگار» و... و. از دیگر سریال های این هنرمند هستند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
اعلام جرم دادستانی علیه برخی فعالان رسانه‌ای درباره پرونده نیکا شاکرمی + جزئیات
دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب +عکس
جزییاتی جدید از پرونده بابک زنجانی
بسته ویژه اینترنت رایگان برای معلمان
واکنش رهبرانقلاب به خیزش دانشجویی در جهان +فیلم
یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟
رهبر انقلاب: الگوهای جامعه معلمین باید به‌ عنوان قهرمان معرفی شوند +فیلم
۷ جاذبه دیدنی که شما را به سبزوار می‌کشاند
تنها مرکز چاپ نمایشگاهی در تهران
۵ جراح بینی برتر شهر مشهد در سال ۱۴۰۳
دیدار معلمان با رهبر انقلاب +عکس
اتفاقی تلخ برای والیبال ایران
واکنش وزیر ورزش به تغییر نام استقلال
تصویب افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
نقش بی‌بدیل اساتید در مردمی‌سازی ارزش‌های سلامت محور
نکته اخلاقی آیت‌الله جاودان درباره گناه
واکنش رهبر انقلاب به نحوه رفتار آمریکا در مسئله غزه +فیلم
مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور تمدید شد
کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ منتشر شد
۱۷۰ دانشجوی نخبه امروز به عمره مفرده اعزام می‌شوند
آمادگی ۴ حزب برای دور دوم انتخابات
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top